« 年賀状サイト | Main | 今日はクリスマスでした。 »

「SFは僕たちの社会の見方にどう影響しただろうか?」

 ほぼ本務キャンパスであり土地勘があったので、勉強がてら聴講。予想通り、ほとんど知らない話だった。田中氏が企画発案者ということなので大感謝。山形氏のお母さまが、SFについて山形氏にした発言が秀逸だと思ったのは、私もそう思うからだ。そして、まさにそこが醍醐味の一つであろうと思う。稲葉氏がコメントされた星新一の評伝を帰宅時に購入。とにもかくにもブッキッシュとは凄いものだ。感嘆、感嘆。

|

« 年賀状サイト | Main | 今日はクリスマスでした。 »

Memo to myself」カテゴリの記事

Comments

This text is invaluable. Where can I find out more?

Posted by: garcinia Cambogia max supplement | 2014.04.06 at 09:55 AM

Hey there! I've ƅeen reading yօur site fօr a while noԝ and finally gߋt the bravery tօ gо ahead and give yоu a shout out from Neѡ Caney Texas! Just wаnted tߋ mention kеep up tɦе gгeat աork!

Posted by: Maximum Shred | 2015.01.14 at 01:01 AM

I'll immediately take hold of your rss as I can not find your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you've any? Please let me understand so that I may subscribe. Thanks.

Posted by: forskolin pills | 2015.03.30 at 10:15 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« 年賀状サイト | Main | 今日はクリスマスでした。 »