« ブラッド・セッツァーがガイトナー財務長官候補の為替レート発言にコメントしました | Main | Ave Maria perfomed by Jorge Aragão (ジョルジュ・アラゴンでいいのかな?) »

早く入って早く出る: 英誌エコノミストが見た日本経済の現状

Japan
Early in, early out
Jan 22nd 2009 | TOKYO
From The Economist print edition
An economy not hit directly by the financial storm is shrinking much faster than any other developed one

|

« ブラッド・セッツァーがガイトナー財務長官候補の為替レート発言にコメントしました | Main | Ave Maria perfomed by Jorge Aragão (ジョルジュ・アラゴンでいいのかな?) »

International Political Economy」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« ブラッド・セッツァーがガイトナー財務長官候補の為替レート発言にコメントしました | Main | Ave Maria perfomed by Jorge Aragão (ジョルジュ・アラゴンでいいのかな?) »