« Dani Rodrik: You have got to be a real trade buff to enjoy this post | Main | Renewed fears that liquidity in the credit markets is again starting to dry up »

Paul Krugman、そして、Tシャツ

153222892v5_240x240_front_colorwhit  ポール・クルーグマンはここでを最近のドル安について経済学者がコメントしたこれを褒め言葉としている。私もそう思う。さて、Tシャツはここで売っている。余談だが、このCafepressというサイトは秀逸だと思う。ブランド・ラインである"Shop, sell or create what's on your mind."というのもカッコいい。私はこれが好きだ。買おうかなぁ。こういうサイトは日本にはあるんだろうか?と思ったら、Shirtcityというのががあった。

Shirtdesigner_textphp Shirtdesigner_textphp1 ちょっと作ってみました(左右)。遊びでTシャツ・ショップも作ってみました(本当に買えますけど)。

|

« Dani Rodrik: You have got to be a real trade buff to enjoy this post | Main | Renewed fears that liquidity in the credit markets is again starting to dry up »

Memo to myself」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« Dani Rodrik: You have got to be a real trade buff to enjoy this post | Main | Renewed fears that liquidity in the credit markets is again starting to dry up »